torstai 28. huhtikuuta 2011

Timmiys on mielentila

Tässä ois nyt sit vähän vertailukohdetta:


Hmm. Ei mitenkään erityisen mairittelevia kuvia tai muutenkaan mitään näistä erota, mutta ehkä toi vatsan seudun vertailu kuvastaa parhaiten ainakin sitä, miltä musta tuntuu. Ts. vatsa on kavennut ja siihen on palannut vähän lihaksen muotoja ja se tuntuu niin paljon pienemmältä kun vuos sitten. Vasempi kuva on otettu 15.4.2011 ja oikeempi viime..öö..elokuulta? Sillon olin mun mielestä noin 4-6 kiloa painavampi ja senttejä oli vyötäröllä noin 6 enemmän. Eli ei mikään hirveen selkeä vertailukuva noin niinkun ulkoisesti. Mutta ette usko, miten timmi olo mulla on nykyään. Tai no oli ennen pääsiäistä. Nyt kun on kipiänä eikä oo kerinny tosiaan jumppaan taas yli viikkoon, ni rupee timmiys pikkuhiljaa karisemaan. Mut joo, let's face it, mä halusin vaan laittaa tänne lisää tanssikuvia ja fiilistellä timmiyden paluuta 8)

Kenraaliharkoissa kaikilla oli vähän mitä sattuu päällä 8) Pikkutytöt tuli kehumaan mua sen jälkeen, että olin "niin nätti ja niin hyvä". Melkeen ois voinu kihahtaa päähän, jos ois ollu sellanen olo, että olin niin hyvä, kun ne näytti ajattelevan...

Kaikki oli niin nättejä ja oli niin kiva tanssia isommassa shoussa taas, tykkäilen polyneesialaisista niin, vaikkei siitäkään kukaan koskaan tiedä mitään. Niinkun ei diskordianismistakaan. Saati että kukaan ymmärtäisi mun kirjotuksia, ellei ne ite edusta samaa uus kumma -genreä tai edes jotain vähän oudompaa kun perusfiktio tai historiallinen draama. Haluun vaan olla niin erilainen. Tai ehkä mä olen. Ja tykkään siitä. Onneksi ollaan kaikki erilaisia. Ja voidaan tykätä siitä 8)

4 kommenttia: