maanantai 25. heinäkuuta 2011

Kesän teemoina varpaat ja maksa



Siniset on järvet, siniset on varpaani mun. Keksin, että voisi viikonloppuna perhetuttujen häihin laittaa sinisen mekon, joka sitten sopii myös näihin upouusiin warpaisiin. Punainen alko jo vähän menettää hohtoaan. Harmi, että puolet lakoista on tönkköinä, niin voi olla, että jää väriskaala vähän köyhemmäksi, kun mitä alkujaan olin aatellunna


Eilen punnitsin 68.6kg, mutta luulen, että vaa'alla oli taas bilepäivä, koska vetelin lauantaina niin paljon suklaata, ettei toi voi pitää paikkaansa.

Tänään kävin pumpissa (ah, niin ihanassa pumpissa), kun viime maanantaina oli liian naatti viikonlopun Helsinki-Jyväskylä-Kuopio-Helsinki -ajelusta, etten ois voinu kuvitellakaan mitään pumppeja enää veteleväni. Sen sijaan ajelin vähän lisää (Espoon kautta Järvenpäähän). Ainakin auton ratissa olen taas ihan hitusen varmempi, kun huhtikuussa Pakanaverkon leirille ajellessa. Leiriajot ois ehkä aavistuksen vähemmän stressaavia, jos roadtrippailis välillä enemmänkin...

Pumpin lisäksi olen ollut tänään erityisen ahkera, sillä ajoin pyörällä keskustaan ja takasin ja välissä kävelin kauppaan ja pumppiin, joten liikuntoa tuli yhteensä n.2,5h. Olokin on sen mukanen: olen taas elämäni kunnossa ja voisin vaikka kirjottaa gradun loppuun samantien. Sainkin taas vähän kirjailtua lisää ja pari kappaletta kun kirjottelen vielä, on ensimmäinen versio valmis. Olin suunnitellut, että ekan version valmistuttua juhlin sitä rommilla ja kolalla. 13 viikkoon en nyt ole ollut humalassa ja yhteensä juonut kesä-heinäkuun aikana reilu kaksi annosta alkoholia, kun olen ruvennut revittelemään. Rahaa on mennyt ihan yhtä paljon, kun sillon kun juo viinaa, joten siinä suhteessa ei ainakaan ole meininki muuttunut. Eikä painokaan oo pudonnut, koska oon lähinnä korvannut viinan sokerilla ja kahvilla. Jääkahvilla (maitoa, jäätä, kahvia ja makeutusta plus mausteita) vieläpä. MUTTA varmasti jos otettaisiin maksa-arvoja tai vastaavia, voisi alkotauko näkyäkin ja ajoittaisia viinasten kaipailuja lukuunottamatta on kyllä ollut oikein hyvä olo. Ei krapulaa kertaakaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti