tiistai 5. heinäkuuta 2011

Tyttöilyä

Rupesin tossa pari viikkoa sitten hurjaksi ja lakkasin varpaankynteni. Mulla on sikana kynsilakkoja, joita ei oo käytetty vuosiin ja taas vuosiin, ni innostuin sitten vähän. Laitoin sellasta helmiäistä ja tosi vaaleeta vaaleenpunasta, mutta se kului jo pois, joten just lakkailen toisella värillä. Keksin sitten nerouttani, että mähän voisin kokeilla kesän aikana niin montaa varvasväriä, kun kerkiin ja blogata niistä! :D Täydellinen idea, eikö totta? Kaikkia kiinnostaa mun varpaat <3

Valitettavasti niistä aiemmista ei ole kuvaa, mutta voin alottaa nyt tästä toisesta. Se oli kuitenkin tosi haalee väri, eikä pahemmin erottunu muuta kun helmiäisenä. Tässä on väri jo vähän näkyvämpi, muttei helmiäinen. Mikä vähän harmittaa. Harkitsin toista lakkaa, joka oli vähän helmiäinen ja melkeen sama sävy, mutta päädyin tähän kuitenkin. Ehkä laitan toisen kerroksen sitä toista, jos tosi hurjaksi rupeen. Kaikkiahan mun piti kuitenkin käyttää 8) Tuollon sinisiä ja liloja ja kimalteita ja vaikka mitä. En oo ikinä ollu mikään kynsien lakkaaja. Tai joskus ehkä yläasteellä (eli n.10+ vuotta sitten) laitoin joskus jotain kerran ja sitten sain uuden lakan, jota laitoin taas kerran...

Oli kiva, kun äiti myy Oriflamea, ni siltä sai sitten uusia lakkoja, eikä tarvinnu pahemmin tympääntyä väreihin. Kaikki meikit ja pesuaineet ja kaikki oon muutenkin aina saanu mutsilta, ni oon päässy aika helpolla. Välillä vähän kokeillu jotain Body Shopin kasvopesuaineita, mutta muuten... Ainii, enkä mä enää shampoota tai hoitoainettakaan kelpuuta Oriflamelta. Bonacuren (Schwarzkopf) hiussarjasta oon käyttäny viimeaikoina tumman punasta Repair Rescueta ja vaaleen sinistä Moisture Kickiä, mut ainakin hoitoainetta pitäs kyllä vaihtaa johkin hoitavampaan. Sain joltain kampaajalta vinkkejä, mutten oo löytäny niitä, mitä ehotettiin, kun oon kattellu. Pitänee kokeilla jotain itee. Ei sillä, että hirveesti panostasin ulkonäkööni (koskaan enää meikkaakaan, hädintuskin juhliin), mutta tukka on kuitenkin aika hyvin edustettuna mun persoonassa, joten ois kiva, jos se ees näyttäs suht elävältä. Nyt se on kyllä niin ylikasvanut kakkiainen ja kesällä on niin kuuma, että pidän paljon enemmän ponnarilla (talvella tuskin koskaan), mutta sitä suuremmalla syyllä ois hyvä olla hyvät hoitoaineet, jottei se kärsis ihan niin paljoa ponnaroimisesta. Äh. Pitäs olla rahaa kampaajallekin enemmän. Toi kasvaa ihan hirveen nopeesti. Ehkä jos leikkaisin tooosi lyhyeksi. Mutta sitä tuskin saisin Antilta koskaan anteeksi, joten se odottakoon vielä hetkisen 8)

Kynsilakkojen kuivumista odotellessa...
On muuten paikat ministi kipeet eilisestä :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti