lauantai 17. heinäkuuta 2010

Kesäjuopon päiväkirja

Paino: 70.5kg


Nyt on ollut sen verta läskiä viikonloppua ja muuta herkuttelua, että kepulikonsteilla laihduttaminen on kokenut pieniä takapakkeja. Kävin yli 71 kilossakin, mutta nyt ollaan taas selvemmillä vesillä. Saa nähdä, miten tämän viikonlopun jälkeen käy, kun on kaverin kandivalmistujaisia ja piknikkiä ja tiesmitä. No jos vien piknikille jääteetä ja korkeintaan pientä naposteltavaa bileisiin plus vain vähän jotain alkoholia, niin ehkei tilanne ole ihan niin paha, mitä se voisi olla...

Alkaa taas nää viikonloppubileet, jollon on melkeen "pakko ottaa", kun on luvannut, eikä sitä selvinpäin ihan yhtä riehakkaita juttuja tulekaan. Maanantaina käytiin parilla viinilasillisella ja eksyttiin margarita-kannulle ja tuopillekin vielä, niin muistin taas millainen on iloinen nousuhumala. Ei se silti tarkota, että huvittas ryyppäämällä ryypätä. Ans kattoo ja näkee, mitä ilta tuo tullessaan. Ehkä siellä piknikillä kavereiden seurassa piristyy ja rupee menojalka vipattaan enempi ;) M-mm. Hei, olen Essi, olen opiskelija-alkoholisti. Ei mulla ois rahaakaan ryypätä. Ehkä ostan vaan limpparii ja valehtelen, että siinä on viinaa. Ehkä ostan pullon kossua, ehkä en 8)

1 kommentti:

  1. Mulla kävi sama mielessä kun viime miitissä olin aikast gänässä ja seuraavana päivänä ei ollu elämää muualla kuin sängyn ja pytyn välillä... Päätin vaihteeksi olevani ilman alkoo ja siirtyä limppariin tai johonkin muuhun...

    Leiristä en sit viä tiä varmaksi mutta taidan perua sen laivapullon. Paan sulle vielä viestiä ettei jää tän varaan.

    VastaaPoista