torstai 8. huhtikuuta 2010

Otetaanpa alusta

Okei. Pääsiäinen on ohi. Hurja ryyppääminen ja rajaton herkuttelu viikonlopun jälkeen sai aikaan peruspalautumista. Eli paino on tällä hetkellä 75kg ja vyötärö 78cm. Mut eilen kävin body pumpissa (Petra, my love) ja käveltiin kaverin kanssa Töölöön vajaa tunti tmv. Tänäänkin kävin tunnin salilla. En ole ihan laiska ollut, vaikka kaikesta muusta olen lintsannut.

Viikonloppuna on luvassa olutfestivaalia ja tupareita ja pakismiittejä plus hirvenliha-valkosipulikermaperuna-mässäystä, eli taas näyttää aika pahalta. Ehkä nää bileet loppuu kohta ja voin normalisoida ruokarytmini. Ehkä mun pitää vaan lopettaa bileryyppäys ja mässäys, mutta millasta biletystä se sellanen sitten olis!? "Sori, en mä voi maistaa sun tekemää kakkua, kun söin jo sipsiä ja patonkia ja oon dieetillä". Nyyh. On tää rankkaa. Sitäpaitti alan jo tottua 75 kiloon, mikä on hälyyttävää, sillä kohta olen jo tyytyväinen siihen, enkä haluakaan laihtua! Niin ei saa käydä. Mulla on maha ihan liian pullea, että aikoisin sietää sitä kauaa. Rrkele!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti