maanantai 24. toukokuuta 2010

Petra on täällä taas!

Paino taas 73.3kg, 
vyötärö edelleen 76cm


Kun aamulla olin spinningiin lähdössä, tsekkasin vielä, että eihän tuntia ole peruttu tai ohjaajaa vaihdettu. Edelleen luki Petra siellä. Olin niiiin innoissani ja fiiliksissä ja sitten, kun vaille kymmenen rullailin siellä spinning-pyörän päällä, eikä Petraa näkynyt missään, niin alko sydän tykyttää: entä jos se ei tuu sittenkään!? Abaut tasan kympiltä Petra sitten asteli saliin ja hyvä, etten itkenyt ilosta, oli se niin mukavaa :D Jos sillä ois taas ollu sijainen, oisin menny siihen viereen Seurasaareen oravien syötäväksi... Mut ei tarvinnu! Petra is back in business <3 Oli se aika hikinen ja hurja spinninkikin taas, mutta tärkeintä, että Petra oli siellä.

Ja arvatkaas, mitä tämä sitten tarkoittaa. Sitä, että keskiviikon pumppikin on Petran. Ja mä oon koko viikonlopun kattellu edellisen pumppiohjelman biisien musavideoita ihan mehuissani, että haluan pumppiin taas. Ja olen ilmottautunut keskiviikko-zumbaan, joka on heti Petran pumpin jälkeen. Tämä meinaa sitä, että joko menen molempiin tai sitten menen vain Petran pumppiin ja perun Zumban. Koska en todellakaan ole nyt niin innoissani sinne zumbaan menossa, että missaisin mahdollisuuden VIIMEISEEN (!!!) bodypumppiin Petran ohjauksessa. Ainakin ennen kesää. Kesän se on kuulemma vaan Viikissä.

Ehkä mä oon vähän sairas, mutta tärkeä osa liikunnan iloa on kyllä oikein tsemppaava ohjaaja :)
Ei haitannut edes, vaikka kippasin koko kosteusvoidepurkkini suihkuhuoneen lattialle, kun Petra oli just vetäny spinninkit. Eikä haitannu, vaikka Petra näki kun korjailin sitä rasvaa siitä lattialta, koska se tarkoitti sitä, että sain Petralta huomiota! :D:D:D Heh. Okei. No joo. Ehkä mä jätän tän suitsutuksen nyt tähän. Jos se joskus eksyis tätä lukemaan, ois lähestymiskielto varmaan pian haussa x) Tjeh.

No mutta. Tästä alkaa uusi viikko taas. Petran- eikun liikunnan voimin! \o/
Oli muuten 23. merkintä tässä blogissa tämä.
Ja 14 kertaa mainitsin erään tietyn ihmisen nimen - jos otsikko lasketaan mukaan 8)

1 kommentti: