maanantai 10. toukokuuta 2010

Petra, where art thou?

Petra on kadonnut :( sillä oli viime keskiviikkona noidan nuoli pumppisijaisen mukaan ja tänään se puuttui oleellisena osana spinningistä :((( Oi Petra, ethän itseäsi ihan riko, että vielä pääset takaisin piristämään tällaisten tavallisten tallaajien liikuntaelämyksiä!!

No oli ihan hikinen spinning joka tapauksessa. Sykemittarin alta valu pisaroita lattialle.

Oon juonu Gainomaxeja tässä muutaman jumpan jälkeen ja son tuntunu aika hyvältä. Varsinkin iltajumpasta tullessa  (lähinnä sunnuntain tanssi) on aina niin vaikee keksiä, mitä sitä enää söis, että lihakset palautuis, ni Gainomax to the rescue! On se ihan kivaa spinningistäkin ja pumpista tullessa, ni ei sitten oo ihan ökynälkä, kun jotain oikeesti syö. Tänään join Gainomaxin kotimatkalla ja kotona otin vielä vajaan tunnin torkut ennen kun söin parsa- &kukkakaalikeittoa ja salaattia. Harmi vaan, että se on ihan helvetin (pardon my French) kallista tavaraa...

Paino tänä aamuna 73.4kg. Eilen vedin juustokakkua, suklaakakkua ja pitsan, mutta kun en niiden lisäksi syönyt muuta kun aamiaismyslit, niin se ei sitten vaikuttanut. Muutenkin varmaan alkoholiton viikonloppu auttoi mukavasti pientä notkahdusta painossa. Olen nimittäin nyt absinttidieetillä. Eli jos juon, juon vain absinttia. Enkä mielelläni sitä, mitä saa Alkosta. Eli juon toivottavasti ainakin harvemmin, vaikken kerralla vähempiä joisikaan. Ainoo, että tähänkin tulee huomenna poikkeus, kun äiti "pakottaa" mut viininmaistelukurssille kanssaan.... *mutinaa* ja sitten se kehtaa Facebookissa neuvoa mun Nietzsche-testituloksissa olleen taiteilijamaisen alkoholin nauttimisen vähentämiseen *pyörittää silmiä* Äidit. *pyörittelee vielä vähän lisää* Facebookin testit.

5 kommenttia:

  1. Olet ihmeellinen, rakkaani. Mut pakotettiin muutaman kerran lukiossa spinningiä kokeilemaan ja se oli - ihan - HIRVEETÄ. Never again for me D= *worships tha wonderapple*

    VastaaPoista
  2. Mä olen kans miettinyt noita Gainomaxeja tai vastaavia kun en saa noita proteiinipalluroita vihreälle kaikkina päivinä. Vaiks se on kallista niin on kallista myös vetää kalkkunaa/kanaa näitä määriä. Mulla ei ole pudonnut vähään aikaan kiloja mutta senttejä häviää tasaiseen tahtiin vyötäröltä joten ehkä jotain muutosta jossain tapahtuu.
    Mä myös ihailen sun spinning/bodypump-tahtia, en ikinä itse pystyis moiseen! Ensi viikolla pitäis mennä kokeilemaan zumbaamista kun naapuri pyysi seurakseen.

    VastaaPoista
  3. zumba! Se on näyttänyt epäilyttävän salsalta, kun oon nähny vilauksia, ni ei ihan hirveesti jaksas huvittaa. Vaik salsakin oli tosi kivaa sillon, kun sitä veti... Mut toiv. on hauskaa :)

    En mäkään oikeen ymmärrä, miten jaksan siellä spinningissä pyöriä - varsinkin, kun ei ole enää Petraa *kyynel* Tänään skippaan aamuspinnin, kun ei oo enää ohjaajasta kii ja kokeilen intervallipyöräilyä sen sijaan. Petra pitäs olla kyllä bodypumpissa taas keskiviikkona...viimeksi oli aikamoinen armeijanatsi... O.o

    Ja Annina, ei se mitään nautintoa se spinnaaminen olekaan, mutta siinä valuu hiki, ni tulee sellanen olo, että jotain tapahtuu jossain ;) Oon päässy tähän itserääkkimeininkiin hyvin sisään. Ja oli ne Petran piisitkin ihan kivoja 8) Petra... ahh <3

    VastaaPoista
  4. En mä varmaan pääsekään sinne zumbaileen kun ei oo rahhaa ja eläke tulee vasta maanantaina...No, ehkä mä en menetä mitään varsinkin kun en osaa edes salsaa:)

    VastaaPoista
  5. ehkä siä opetetaan. Mä ehkä ke meen kurkkaan. Tosin voi olla, että oon ollu siinä just body pumpissa ennen, ni sitten oon ihan kuoleman kielissä, mutta mikäs siinä. Sydänkohtaus/niskat nurin zumbassa. On niitä pahempiakin tapoja kuolla...kai

    VastaaPoista