lauantai 5. helmikuuta 2011

Lauantain salipalkinto minulle ^-^

Tulipa hyvä olo, kun sain raahattua itteni ylös sängystä menkkakipua potemasta ja salille. Kuukautiskivut hellitti hetkeksi, Essi pääs ylös petistä ja salille: no more pain \o/ No ainakaan vähään aikaan :)
Siellä oli aasialaisia tyttöjä siellä salilla kans vähän lämmittelemässä ja niillä oli kaikilla pitkähihaset paidat. Ne pyöräili vähän ykköslevelillä ja venytteli sitten vähän. Siinä tuli vieressä hikoillessa melkeen urheilullinen olo...

Mutta juu. Tämän päivän kuntosali oli palkinto minulle hyvästä litterointisuorituksesta. Sain yheltä kaiken vihdoin litteroitua ja sitten kolmen jälkeen olin salilla: juoksin, tein lihaskuntoliikkeitä, pyöräilin ja venyttelin. I feel good. Voisin kohta lähteä Iguanaan syömään lehmän. Tai platterin. Pakismiitti kutsuu :]

3 kommenttia:

  1. Meillon taas kuupäivät samaan aikaan:)Mä vaan en ole päässy sinne salille saakka vielä. 22.pvä mä kyllä ostan sen kortin vaikka mikä olis! Tosin olen ollut nyt kurkkukipuinen pari päivää, en kyllä alla jos tuun taas kipeeks enkä pääse...

    VastaaPoista
  2. Toevotaan, ettet tuu, kipuna on paskaa :(

    VastaaPoista