maanantai 22. maaliskuuta 2010

Kilojen paluu paluubileissä

Noniin. Kunnon takapakkia viikonlopun huminoilta. Paino tänään 75.8kg ja olen niin turvoksissa, etten uskalla edes vyötäröä mitata. Juhlissa oli tarjolla niin paljon syötävää ja vielä ihan lopuksikin tarjoiltiin lihapullia, muussia, tsatsikia ja banoffeeta kaiken pienemmän naposteltavan jälkeen, mikä aiheutti täysiä vatsoja, mutta toisaalta ei tarvinnut sitten baarissa ruveta syömään ja saattoi keskittyä nestedieetin hiomiseen.... *köh* Mä luulen, että tämä nestedieetti oli nyt tässä ;) Sitäpaitsi läskit leviää jo aivoihin: kattelin Kiloklubin edistymisvälilehden "merkittävä ylipaino"-rajaa sillä silmällä, että mitä jos siitä tekisi tavoitteen laihtumisen sijaan! x)

Eilinen krapulapäiväkään ei pahemmin auttanut tässä laihdutuksessa, kun söin varmaan levyn suklaata ja lintsasin tanssista, kun en koko päivänä edes pukenut päälle, saati että olisin ollut ulos menevällä tuulella! Tuli kyllä sellanen olo, että tämä nollaus toi minut takaisin Suomeen, mutta ans kattoo. Ehkä maanantai ei olekaan hassumpi päivä aloittaa kunnon laihduttamista. Niska vaan jumahti niin, ettei pää käänny vasempaan, joten saa nähä, miten jumppien kanssa sujuu. Ehkä tänään vaan siivoan ja huomenna aamulla sitten kokeilen joogaa taas. Ja keskiviikkona lemppariohjaajan bodypump. Se Petra on kyllä maailman upein nainen, kosisin jos uskaltaisin! Keskiviikkoa odotellessa ;)

4 kommenttia:

  1. Selitähän että miten voi olla mahdollista, että vaikka meillä on painoeroa vaan 3-4 kiloa (sulla vissiin heittelee aika paljon nyt?), niin vyötärösenteissä eroa on jotain 25? Törkeetä!

    VastaaPoista
  2. mmm...miten pitkä sä oot? Ehkä mulla on kaikki menny tisseihin - ainakin jos H&M:n listausta käytetään 8) Oon mä kyllä vähän pullukka, mut 25? O.o Ehkä mä kuuluisin sit niihin päärynävyötäröisiin? Ootko varma, että mittaat vyötärön kapeimmasta kohdasta, etkä esim lantion leveimmästä (jollon se ei ole vyötärö vaan lantio)? :O 25 on aika härski ero.

    VastaaPoista
  3. No siis eikö me olla suunnilleen samanpituisia? Mä oon 171 ja paino heitelly tässä nyt välillä 76,6-77,9, ja vyötärönympärys on (YÖK) jtn 99-100 cm, ja joo, mittaan kaks senttiä navan yläpuolelta. Ehkä sulla asettuu jotenkin tasaisemmin? Mulla kaikki plösähtää mahaan ja tisseihin.

    VastaaPoista
  4. Voi olla, että paksunen tasasesti. Voisko mulla olla jotain lihasmassaa sitten niin pal enemmän, että se painais? O.o Aika hurja ajatus sinänsä...ooks paljonkin harrastanu lihasjumppaa niinkun yleensä?

    VastaaPoista