perjantai 22. lokakuuta 2010

OM=Operation Mindfuck (Operaatio Mielenpano)

Paino 69.9kg
Vyötärö 73cm


Rakas läskiblogi. Minä rikoin tänään 70 kilon rajapyykin. Ihan vain hetkeksi. Ihan vain vähäsen, mutta rikoin kuitenkin. Kävin myös perjantaijoogassa. Se oli hämmentävää joogaa. Ensinnäkin siellä oli sijainen. Jännä sijainen. Koko jooga oli enemmän sitä mindfuckia kun om-mantraa. Tai siis yleensä joogassa joko venyy, tai sitten tärisee. Venyminen ilmenee yleensä siinä, että venyvään paikkaan sattuu. No sattu mua pohjelihaksiin. Että kai ne sitten vähän veny. Mutta muuten tuntu, ettei liikkeet ja asanat oikeen toimineet. Tai ehkä se oli mun mieli, joka ei toiminut. En vääntynyt asentoihin, mutta ei pahemmin sattunut yrittääkään - tai no tuntunut, sattua on niin vahva sana. Oli paljon jalkoihin ja selkään keskittyvää buuhaa. Vatsalihas-asennossa pisti kyllä vähän täristään. Mutta eipä sitten muuta. Ehkä mä huomenna herään koko kroppa paketissa, kun liikkeet vasta iskee. Niskat on nyt vähän jumissa. Mutta se nyt vaan johtuu siitä, että istuin ja pelasin wiitä sitten loppuillan \o/ On muuten parasta, kun on hirveen kiireen jälkeen aikaa lorvailla tällai ^-^

Ens periodin lukujärjestyksessä on iso virhe. En nimittäin pääse keskiviikkopumppiin :(((( Mun pitää pumpata joku toinen päivä (ja mikä tärkeintä) JONKUN MUUN tunnilla :O Voi aikoja, voi tapoja, kun ei lemppariohjaajan pumppiin pääse. Maanantaiaamun spinningistä en kuitenkaan luovu. Se pitää mun kestävyyskuntoni olemassa. Tanssi hoitaa aerobisen liikunnan. Mutta entäs lihaskunto? Jos mikään pumppiaika ei sovi mulle (aika täys lukkari on), pitääkö mun mennä jonnekin kamalalle kuntosalille muka-pumppaamaan rautaa ja mököttään? Ehkä mä löydän ittelleni oikeen pumppiajan. En vaan ole vielä uskaltanut katsoa... 8)

Joo, tikusta asiaa jne.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti