sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Sunnuntain viihdemeny

Tässä testailin Kiloklubin laskureilla, että mitähän kannattaisi syödä iltapalaksi.
Olen tähän mennessä syönyt pekonia ja munia aamiaiseksi täysmaitodesin kera (pieni lasi ^-^).
Lounaaksi vedin uunikirjolohta, silliä, leipäjuustoa ja kurkkua täysmaitodesin kera (\o/).
Sitten söin pari ruokalusikallista (kiloklubissa on välillä vähän hassuja mittoja) suolamaapähkinöitä ja vajaan desin pistaasipähkinöitä (teki mieli pähkinää).
Kiloklubin mukaan, jos söisin appelsiinin ja SEITSEMÄN suolakurkkua, olis kaikki pallurat (kasvikset, energia, herkut, kuidut) vihreellä. Mulla taitaa olla vaan kolme. Dämn. Jos söis puolikkaan normikurkun (mikä mulla on kans) ja kuusi suolakurkkua, ni oltais tasoissa, mutta multa loppuu kasvisvarasto, joista saisi kuituja, joita tässä nyt siis metsästetään.

Mut aika bileruokalista kuitenkin mun mielestä. Kaloreissakin toi olis vasta 1434, mikä ei ees lihottais. Nyt pitää sitten jättää kuidut vähemmälle ja tyytä keltaseen palleroon. Oon kyllä sinänsä samaa mieltä, että kasviksia pitää vetää enemmän. Oon syönykin yleensä, mutta tää oli tällanen sunnuntai-jämä-päivä. Ens viikoksi ostin uunimakkaraa ja broilerwokkikastikkeen ainekset. Sit pitää vaan hankkia viä marjoja jugurtin kaveriksi ja ruukkusalaattia ja ITUJA <3

En muuten lihonut eilisaamusta yhtään. Söin illalla vähän juustoa ja pähkinää sen tappajapihvin jälkeen. Pari päivää jos sais taas pidettyä ittensä vähän hollilla, ni sitten vois taas relailla. Marraskuussa ehkä vähenee karppaus. Unelmoin liikaa karkista, että voisin elää seurallisen nanon ilman sitä. Mind you, että kun nanotin (www.nanowrimo.org) yksin, en todellakaan harrastanut sikana karkkia ja kahvia. Seura on nanottaessa vain pahasta mitä elämäntapoihin tulee, mutta hyvästä mitä psyyken hyvinvointiin tulee :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti