keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Vieras kuntosalilla, pumpissa kuin kotonaan

Eilen käytiin Antin kaa salilla. Mä päädyin lähinnä pyöräilemään ja vähän leikkimään niillä laitteilla. Oon selkeesti vieraantunut kuntosalikulttuurista. Oisinko viimeksi vuosi sitten käyny ihan vaan salilla. Tosin siellä oli sinänsä ihan muksaa, kun pysty tekeen sit vähän niinkun bodypump-juttuja ja testasin paria Fitistä bongaamaani liikettä jumppapalloilla. Tuli hyvä olo, mutta viihdyn enemmän spinnissä ja pumpissa nykyään :)

Pumpista puheen ollen. Ohjaaja oli ihan todella hyvässä vedossa ja oikeen tihkui energiaa ja koska tää oli mun vika pumppi sillä tänä vuonna (nyyh!), olin tooodella onnellinen ihan vaan saadessani olla siellä. Muutenkin meni treeni tosi hyvin, vaik hartioiden ja vatsan kohalla meinas vähän puhti loppua kesken. Uskalsin taas reagoida sen ohjaajan kommentteihin paremmin, kun olin lähempänä ja näin, jos se katto muhun päin, että pystyin naurahtelemaan ja nyökkimään jos se kysy, että tekeekö tiukkaa. Pitää ruveta laittaan piilarit spinninkiinkin, ettei tarvi kärsiä sydämentykytyksistä - vaikka siellä ohjaajaa katotaan paljon vähemmän, kun koetetaan vaan jotain pyörän tappeja tuijottamalla keskittyä siihen polkemisen jatkamiseen...

Mut ah. Tykkään vaan niin paljon siitä, millanen olo liikunnasta tulee. Ihanaa, että keksin sen, enkä jäänyt ikuiseksi laiskimukseksi itkeskelemään pahaa oloa sängyn pohjalle. Väsyyn oloon on kyllä paras ensiapu liikunta, ei muuta voi sanoa. Liikunta, hyvä uni ja ruokavalion tarkkailu :)

Nyt hiilari-iltaa viettään: karkkia ja leffa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti