maanantai 4. lokakuuta 2010

Liikunta-addiktin sairasloma-ahdistus

Eilen vielä vannoin, etten varmasti peru spinninkiä, vaikka vähän olisi muutakin tekemistä tälle aamulle. Odotin innolla Chili con carnea (joka tosin tulee aina siihen väliin spinnissä, kun mikätahansa ruuan ajattelu lähinnä ällöttää, kun on vaan ihan hirvee olo), joka on ainoa biisi, mikä jää soimaan päähän. Muistuttaa vähän sitä Knorrin tai jonkun pastakastikemainosta, missä se tyyppi tekee asuntovaunussa ruokaa myyntiin ja se on niinku tosi jees... Mutta niin. Halusin spinningiin. Haluaisin sinne edelleen. Mutta maanantai-aamu alkoi kurkkukipuällöllä nenän ja kurkun välissä ja muutenkin ällöllä ololla.

VOIShan se olla, että spinninki auttas. Auttaskohan se? Ehkä meen sittenkin, kunhan oon kirjottanu tän ;) Mut joo, on just sen verta kipee olo, että ehkä pitää nyt koettaa ottaa vähän rauhallisemmin. Voinhan mä vaik huomenna sitten...tai tänään illalla jos hirveesti ahistaa...mennä johkin jumppaan. Nyyh. Miksi kipeenä ei voi liikkua?! :(( Just kun tuli sellanen olo, että nää jumpat näkyy kropassakin jo ja kaikkee. En ees lihonu viikonloppuna ihan hirveesti, vaikka vähän vanheninkin melkein arvokkaasti juhlien.... Eilen olin ihan jees vielä tanssitreeneissä.

No ehkä mun sitten pitää vaan lukea ne graduseminaarin kesätyöt, joita en vielä ehtiny ja jotka täksi päiväksi piti lukea. Pyh. Spinning ois ollu tärkeempi.

1 kommentti:

  1. Super Hienot oli pileet, kiitosta vaan!

    Ei kannata kipenä reenata, keho menee epäkuntoon ja tulee ongelmia. Et sä mua kuitenkaan usko mutta usko kehoasi. Siksi se panee hanttiin ettet sä delaa jumppamatolla. Ei kiva jos sä et olis enää olemassa. Ketä mä sit stalkkaisin?!! :O

    VastaaPoista