torstai 28. lokakuuta 2010

Kirjamessuja ja kakkaa. OhYeah!


Ostin OhYeah! Almond Fudge Brownie-patukan tiistaina, kun käytiin yliopistoliikunnan salilla.
Tässä on patukassa 350kcal, rasvaa 13g (15%), hiilareita 27g(32%) ja proteiinia 30g(35%).
Se oli hyvää. Mmmmm niin hyvää. Voisin elää näillä. Mmmm. 


Tänään sain ripulin Messukeskuksen hanavedestä. Olen ihan varma, että se tuli sieltä. Se on AINA maistunu todella oudolle ja mulla on AINA ollu vatsa vähän hassu messuilla ollessa (tällähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että elän päivän lähinnä ilmaisnäytteillä Ruoka ja Viini -messuilta, mutta se vesi maistuu ihan kummalle!). Ei oo koskaan ennen ihan hirveitä reaktioita tullu mutta tällä kertaa, kun pääsin Antin luo, niin heleijaa. Säästän teidät yksityiskohdilta, mutta suosittelen viemään PALJON omaa vettä mukana, kun menette sinne. Tää on takuulla salajuoni, että ihmiset ostais sieltä kaikki juomansakin. Grr. Oon ihan varma, että mulla oli myös kuumetta jossain vaiheessa, mutta kun päästiin mun luo, näytti kuumemittari ihan normilämpöjä. On mulla pää vähän sekasin edelleen. Molemmat päät nimittäin. Eikä ne kirjamessujen jutut nyt NIIN mullistavia ollu, että niitä vois syyttää...

Mun kirjat oli siellä hyllyssä kans 8) 
6d45-osastolla UNIpressin hyllyssä. Tjeh. Pitää vähän mainostaa :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti