sunnuntai 23. tammikuuta 2011

HeiaHeia ja liikuntapäiväkirjaamisen ilot

Kokeilen, miten treenilogin pitäminen www.heiaheia.com:issa jaksaa kiinnostaa. Kiloklubin liikuntapäiväkirja ja ruokapäiväkirja on edelleen käytössä (liikunta jatkuvasti, ruoka vähän vähemmän), mutta tässä on hauskat pallurat ja facebook-apps. Tosin alkaa Facebookkiin usko mennä, mutta silti.

Kohta tanssiin. Perjantain illanvietosta ansaittu krapula meni jo eilen, eikä yskäkään ole ihan hirmuinen. Ehkä uskallan huomenna spinninkiin \o/

2 kommenttia:

  1. Mullon pari kolme kamua jotka käyttävät tuota ohjelmaa. Ovat molemmat kovia treenaamaan ja ovat tykänneet siitä ohjelmasta. Kerro sitten säkin miten hyvin se sua palvelee kunhan tulee enemmän käytettyä. Itsellä on niin vähäistä tuo liikunta ettei ole ollut käytössä muut ku se Kiloklubin oma.

    Mä olen myös harkinnut tuota FB:stä poistumista aina ajoittain. Kesällä olin 3 kk pois ja ihan hyvältä tuntui. Jos en pelais Fluff Friendsejä lähtisin varmaan heti. Ajattelin tässä pitää tauon jossain vaiheessa taas. Jos ei aiemmin niin sitten taas kesällä. Toisaalta mun kamut on sevverta hajallaan pisin Suomea ettei yhteydenpito puhelimellakaan ole mahdollista kaikkiin. Kuulee ainakin kaikki juorut lämpimiltään heti ku joku suunsa avaa ja kirjoittaa ne statukseensa:))

    Voi kun toi sun yskä ei pahenisi vaan...Elä mene spinninkiin jos yhtään yskittää jooko? Ei sydän kestä kaikkee...Mä oon sua tästä ennenkii komennellu.

    VastaaPoista
  2. On se Heiaheia ihan kiva, kun siinä on "viikon paras", eli kellä on eniten ohjelmaa ja tunteja, ni kannustaa käymään enemmän, vaikka se ei kaloreita laskekaan niinku kiloklubi.

    VastaaPoista